Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, bądź chcesz zwrócić/wymienić towar chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną/zwrotów:

 

  • Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu.
  • Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 505025210  
  • E-mail: psiavlova@gmail.com 
  • instagram: psiavlova
  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji/zwrotu.
  3. Produkt musi zawierać metki oraz nie może posiadać śladów użytkowania.
  4. Jeśli reklamacja/zwrot zostanie uznany, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 UWAGA!!!Zwrotom, wymianom oraz reklamacjom nie podlegają artykuły personalizowane (np. szelki/obroża stworzone na wymiar, przedłużenie smyczy).