Zwroty i reklamacje
Zwroty i Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, bądź chcesz zwrócić/wymienić towar chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną/zwrotów:
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu.
- Kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 505025210
- E-mail: psiavlova@gmail.com
- instagram: psiavlova
- Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji/zwrotu.
- Produkt musi zawierać metki oraz nie może posiadać śladów użytkowania.
- Jeśli reklamacja/zwrot zostanie uznany, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
UWAGA!!!Zwrotom, wymianom oraz reklamacjom nie podlegają artykuły personalizowane (np. szelki/obroża stworzone na wymiar, przedłużenie smyczy).