Regulamin sklepu i konta

I. Postanowienia ogólne

 

  1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu prowadzonego przez Julię Kwiatkowską, zamieszkałą przy ul. Jasna Rola 34F/7 w Poznaniu, prowadzącą niezarejestrowaną działalność zarobkową.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy poprzez:
  • Adres e-mail: psiavlova@gmail.com
  • Telefon: 505025210
  • Media społecznościowe (Instagram): psiavlova
  1. Regulamin jest dostępny na Stronie internetowej sklepu oraz na profilu Sklepu na Instagramie.
  2. Sklep umożliwia zawieranie umów sprzedaży zarówno za pośrednictwem Strony internetowej, jak i bezpośrednich wiadomości na platformie Instagram.

 

II. Definicje

 

  1. „Dni robocze” – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. „Klient” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
  3. „Konsument” – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  4. „Kodeks cywilny” - Ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny, t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061, 1237.
  5. „Regulamin” – niniejszy regulamin.
  6. „Sklep internetowy” – Sklep internetowy PSIAVLOVA działający pod adresem www.psiavlova.pl.
  7. „Sklep na Instragramie” - psiavlova.
  8. „Sklep”– oznacza łącznie Sklep internetowy i Sklep na Instagramie.
  9. „Sprzedawca” – Julia Kwiatkowska, zamieszkała w Poznaniu przy ul. Jasna Rola 34F/7 61-609 Poznań, prowadząca niezarejestrowaną działalność zarobkową.
  10. „Towar” – produkty oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
  11. „Ustawa o prawach konsumenta"- Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759, z 2024 r. poz. 1222.
  12. „Zamówienie” – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru lub za pośrednictwem wiadomości w Sklepie na Instagramie zawierającą nazwę Towaru, ilość oraz dane do wysyłki.

 

III. Wymogi techniczne

 

     1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:

  • Urządzenie z dostępem do internetu, 
  • Przeglądarka internetowa JavaScript oraz pliki cookies lub konto na platformie Instagram.

      2. Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

 

IV. Oferta i Ceny

 

  1. Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w walucie polskiej.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów, wprowadzania nowych Towarów do oferty, wycofywania Towarów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania zmian w tych akcjach.

 

V. Składanie Zamówienia

 

  1. Zamówienia można składać poprzez:
  • Formularz na Stronie internetowej,
  • Bezpośrednią wiadomość w Sklepie na Instagramie zawierającą nazwę Towaru, ilość oraz dane do wysyłki.
  1. W przypadku Zamówienia w Sklepie na Instagramie, Sprzedawca potwierdza dostępność Towaru i przesyła szczegóły dotyczące płatności oraz dostawy.
  2. Aby złożyć Zamówienie na Stronie internetowej, Klient musi dodać Towar do koszyka, przejść do procesu składania Zamówienia, a następnie dokonać płatności za Towar zgodnie z wybraną metodą płatności.
  3. Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem a Klientem.
  4. Po złożeniu zamówienia na Stronie internetowej Klient otrzyma na adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.              

 

VI. Płatności

 

    1. Sklep oferuje następujące metody płatności za zamówione Towary:

  • Przelew natychmiastowy
  • BLIK
  • Pay-by-link
  1. Płatność za Zamówienie (również te za pośrednictwem Sklepu na Instagramie) musi zostać dokonana w terminie 48h od momentu złożenia Zamówienia.

 

VII. Dostawa

 

  1. Sklep realizuje wysyłki na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich lub paczkomatów.
  2. Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy i wagi zamówionych Towarów.
  3. Czas realizacji Zamówienia wynosi zazwyczaj do 10 Dni Roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  4. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie jej odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy niezwłocznie zgłosić to przewoźnikowi.

 

VIII. Prawo do odstąpienia od umowy

 

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia Towaru, bez podania przyczyny z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego akapitu.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wysyłając je na adres e-mail psiavlova@gmail.com, bądź też za pośrednictwem Sklepu na Instagramie.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Klient zobowiązany jest do zwrócenia Towaru w stanie nienaruszonym i nieużywanym, w oryginalnym opakowaniu, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy.
  6. Koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.
  7. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadku Towarów wykonanych na zamówienie. Dotyczy produktów, które nie są gotowe w momencie zakupu, lecz powstają zgodnie z indywidualnymi wymaganiami Konsumenta lub są dostosowane do jego specyficznych potrzeb.
  8. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia ze strony Sprzedawcy (błąd techniczny Sklepu, brak odpowiednich elementów potrzebnych do realizacji itp. Sprzedawca ma możliwość odstąpienia od umowy w przeciągu 7 Dni Roboczych od zakupu. Odstąpienie od umowy ze strony Sprzedawcy wymaga od niego zwrotu wszystkich kosztów, które Klient uiścił poprzez płatność na konto Sprzedawcy.

 

IX. Reklamacje

 

  1. W przypadku wad Towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacje dotyczące Towarów można składać na adres e-mail psiavlova@gmail.com lub poprzez Instagrama.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wad Towaru oraz jeśli to możliwe, zdjęcie dokumentujące wady.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 Dni Roboczych od momentu ich zgłoszenia.
  5. W przypadku uznania reklamacji, Towar zostanie wymieniony na nowy lub zwrócona zostanie pełna kwota zapłacona za Towar.

 

X. Ochrona danych osobowych

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO w celu realizacji Zamówień i zgodnie z Polityką Prywatności dostępna na stronie Sklepu.
  3. Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i usuwania swoich danych osobowych, a także do ograniczenia ich przetwarzania.

 

XI. Zastrzeżenia

 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
  3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.
  4. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  5. Postanowienia dotyczące Towarów stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.

 

XII. Postanowienia końcowe

 

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie ich publikacji na stronie Sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa cywilnego, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy o ochronie praw konsumentów.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.12.2024 r.

 

Julia Kwiatkowska z PSIAVLOVA dziękuję za skorzystanie z naszej oferty.

 

Regulamin konta w sklepie PSIAVLOVA

 

I. Definicje

  1. "Konto" – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Klient może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
  2. "Klient" – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
  3. „Sklep internetowy” – Sklep internetowy PSIAVLOVA działający pod adresem www.psiavlova.pl.
  4. "Sprzedawca"– Julia Kwiatkowska, przedsiębiorca prowadzący niezarejestrowaną działalność gospodarczą pod nazwą PSIAVLOVA. 
  5. "Regulamin" - niniejszy regulamin.
  6. "Zamówienie" - oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu w celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru lub za pośrednictwem wiadomości w Sklepie na Instagramie zawierającą nazwę Towaru, ilość oraz dane do wysyłki.

 

II. Kontakt ze sprzedawcą

 

  • Adres e-mail: psiavlova@gmail.com
  • Telefon: 505025210
  • Media społecznościowe (Instagram): psiavlova

 

III. Wymogi techniczne

 

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • Aktywne konto e-mail
    • Urządzenie z dostępem do Internetu
    • Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies. 

 

IV. Konto

 

  1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta.
  2. Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie internetowym, sprawdzenie statusu Zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta.
  3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie internetowym.
  4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  5. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
  6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: psiavlova@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

 

V. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail psiavlova@gmail.com.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

 

VI. Dane osobowe

 

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

 

VII. Zastrzeżenia

 

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
  2. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  3. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu Konta.
  4. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3, znajdującego się powyżej są:
    1. konieczność dostosowania Sklepu internetowego do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu internetowego,
    2. poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi,
    3. zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  5. Klient zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  6. W przypadku gdy Klient nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
  7. W sytuacji gdy Klient nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  8. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  9. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.