Regulamin sklepu i konta
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu prowadzonego przez Julię Kwiatkowską, zamieszkałą przy ul. Jasna Rola 34F/7 w Poznaniu, prowadzącą niezarejestrowaną działalność zarobkową.
- Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy poprzez:
- Adres e-mail: psiavlova@gmail.com
- Telefon: 505025210
- Media społecznościowe (Instagram): psiavlova
- Regulamin jest dostępny na Stronie internetowej sklepu oraz na profilu Sklepu na Instagramie.
- Sklep umożliwia zawieranie umów sprzedaży zarówno za pośrednictwem Strony internetowej, jak i bezpośrednich wiadomości na platformie Instagram.
II. Definicje
- „Dni robocze” – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- „Klient” – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
- „Konsument” – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- „Kodeks cywilny” - Ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny, t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061, 1237.
- „Regulamin” – niniejszy regulamin.
- „Sklep internetowy” – Sklep internetowy PSIAVLOVA działający pod adresem www.psiavlova.pl.
- „Sklep na Instragramie” - psiavlova.
- „Sklep”– oznacza łącznie Sklep internetowy i Sklep na Instagramie.
- „Sprzedawca” – Julia Kwiatkowska, zamieszkała w Poznaniu przy ul. Jasna Rola 34F/7 61-609 Poznań, prowadząca niezarejestrowaną działalność zarobkową.
- „Towar” – produkty oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
- „Ustawa o prawach konsumenta"- Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2759, z 2024 r. poz. 1222.
- „Zamówienie” – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru lub za pośrednictwem wiadomości w Sklepie na Instagramie zawierającą nazwę Towaru, ilość oraz dane do wysyłki.
III. Wymogi techniczne
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- Urządzenie z dostępem do internetu,
- Przeglądarka internetowa JavaScript oraz pliki cookies lub konto na platformie Instagram.
2. Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
IV. Oferta i Ceny
- Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w walucie polskiej.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów, wprowadzania nowych Towarów do oferty, wycofywania Towarów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania zmian w tych akcjach.
V. Składanie Zamówienia
- Zamówienia można składać poprzez:
- Formularz na Stronie internetowej,
- Bezpośrednią wiadomość w Sklepie na Instagramie zawierającą nazwę Towaru, ilość oraz dane do wysyłki.
- W przypadku Zamówienia w Sklepie na Instagramie, Sprzedawca potwierdza dostępność Towaru i przesyła szczegóły dotyczące płatności oraz dostawy.
- Aby złożyć Zamówienie na Stronie internetowej, Klient musi dodać Towar do koszyka, przejść do procesu składania Zamówienia, a następnie dokonać płatności za Towar zgodnie z wybraną metodą płatności.
- Złożenie Zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem a Klientem.
- Po złożeniu zamówienia na Stronie internetowej Klient otrzyma na adres e-mail potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
VI. Płatności
1. Sklep oferuje następujące metody płatności za zamówione Towary:
- Przelew natychmiastowy
- BLIK
- Pay-by-link
- Płatność za Zamówienie (również te za pośrednictwem Sklepu na Instagramie) musi zostać dokonana w terminie 48h od momentu złożenia Zamówienia.
VII. Dostawa
- Sklep realizuje wysyłki na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich lub paczkomatów.
- Koszt dostawy jest uzależniony od wybranej metody dostawy i wagi zamówionych Towarów.
- Czas realizacji Zamówienia wynosi zazwyczaj do 10 Dni Roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
- Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki w momencie jej odbioru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy niezwłocznie zgłosić to przewoźnikowi.
VIII. Prawo do odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia Towaru, bez podania przyczyny z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego akapitu.
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wysyłając je na adres e-mail psiavlova@gmail.com, bądź też za pośrednictwem Sklepu na Instagramie.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Klient zobowiązany jest do zwrócenia Towaru w stanie nienaruszonym i nieużywanym, w oryginalnym opakowaniu, w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy.
- Koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.
- Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w przypadku Towarów wykonanych na zamówienie. Dotyczy produktów, które nie są gotowe w momencie zakupu, lecz powstają zgodnie z indywidualnymi wymaganiami Konsumenta lub są dostosowane do jego specyficznych potrzeb.
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia ze strony Sprzedawcy (błąd techniczny Sklepu, brak odpowiednich elementów potrzebnych do realizacji itp. Sprzedawca ma możliwość odstąpienia od umowy w przeciągu 7 Dni Roboczych od zakupu. Odstąpienie od umowy ze strony Sprzedawcy wymaga od niego zwrotu wszystkich kosztów, które Klient uiścił poprzez płatność na konto Sprzedawcy.
IX. Reklamacje
- W przypadku wad Towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje dotyczące Towarów można składać na adres e-mail psiavlova@gmail.com lub poprzez Instagrama.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, opis wad Towaru oraz jeśli to możliwe, zdjęcie dokumentujące wady.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 Dni Roboczych od momentu ich zgłoszenia.
- W przypadku uznania reklamacji, Towar zostanie wymieniony na nowy lub zwrócona zostanie pełna kwota zapłacona za Towar.
X. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO w celu realizacji Zamówień i zgodnie z Polityką Prywatności dostępna na stronie Sklepu.
- Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i usuwania swoich danych osobowych, a także do ograniczenia ich przetwarzania.
XI. Zastrzeżenia
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące Towarów stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
XII. Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie ich publikacji na stronie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa cywilnego, w tym przepisy Kodeksu Cywilnego i Ustawy o ochronie praw konsumentów.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 03.12.2024 r.
Julia Kwiatkowska z PSIAVLOVA dziękuję za skorzystanie z naszej oferty.
Regulamin konta w sklepie PSIAVLOVA
I. Definicje
- "Konto" – uregulowana w niniejszym Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Klient może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
- "Klient" – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
- „Sklep internetowy” – Sklep internetowy PSIAVLOVA działający pod adresem www.psiavlova.pl.
- "Sprzedawca"– Julia Kwiatkowska, przedsiębiorca prowadzący niezarejestrowaną działalność gospodarczą pod nazwą PSIAVLOVA.
- "Regulamin" - niniejszy regulamin.
- "Zamówienie" - oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu w celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru lub za pośrednictwem wiadomości w Sklepie na Instagramie zawierającą nazwę Towaru, ilość oraz dane do wysyłki.
II. Kontakt ze sprzedawcą
- Adres e-mail: psiavlova@gmail.com
- Telefon: 505025210
- Media społecznościowe (Instagram): psiavlova
III. Wymogi techniczne
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- Aktywne konto e-mail
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
IV. Konto
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta.
- Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii Zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie internetowym, sprawdzenie statusu Zamówienia czy samodzielna edycja danych Klienta.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie internetowym.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: psiavlova@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
V. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail psiavlova@gmail.com.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
VI. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
VII. Zastrzeżenia
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego Regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3, znajdującego się powyżej są:
- konieczność dostosowania Sklepu internetowego do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu internetowego,
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi,
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Klient zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Klient nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Klient nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Klientem nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.